Ekonomický a informačný systém POHODA

Ekonomický systém POHODA je komplexný účtovný, ekonomický a informačný systém pre malé až stredné firmy z radu fyzických i právnických osôb. Účtovný software POHODA je odvetvovo neutrálny a je vhodný nielen pre živnostníkov, podnikateľov a spoločnosti, ktoré sa zaoberajú obchodom a poskytovaním služieb, ale i pre slobodné povolania a podvojne účtujúce neziskové organizácie. POHODA umožňuje viesť jednoduché i podvojné účtovníctvo a vyhovie platiteľom i neplatiteľom DPH. Tento obľúbený účtovný software si zakúpilo už desaťtisíce firiem v Českej republike a na Slovensku.

Kapitoly:

  1. POHODA
  2. POHODA SQL
  3. POHODA E1
  4. Doplnky
  5. POHODA Start
  6. Individuálne služby
  7. Ako objednať?

POHODA

Účtovný program POHODA je k dispozícii v niekoľkých funkčne a cenovo odlišných variantoch. Ktorý je ten pravý pre Vás? Použite konfigurátor. V ňom si môžete zvoliť jednotlivé agendy a oblasti, s ktorými chcete vo svojom účtovnom programe pracovať. Behom chvíle obdržíte prehľad všetkých radov a variantov účtovného systému POHODA, ktorý rešpektuje Váš výber. Po kliknutí na názvy sa dostanete na popisy vyhľadaných variantov. Môžete si ich taktiež priamo vložiť do košíka a zakúpiť v e-shope.

POHODA SQL

Ekonomický systém POHODA SQL je komplexný účtovný a ekonomický software pre malé, stredné a väčšie firmy z radov fyzických a právnických osôb. Funkčne tento rad zodpovedá radu POHODA, avšak použitá technológia klient-server a databáza SQL prinášajú zvýšenie výkonu a bezpečnosti aplikácie, umožňujú spracovanie veľkého množstva údajov a súbežnú prácu väčšieho počtu užívateľov. Vďaka kombinácii svojich vlastností tvorí POHODA SQL kompromisné riešenie medzi ďalšími dvoma radmi systému POHODA. Uplatnenie nájde vo firmách s väčšími nárokmi na výkon a bezpečnosť systému a údajov v ňom obsiahnutých.

POHODA E1

Informačný systém POHODA E1 je systémom na rozmedzí ekonomických a ERP systémov. Tento nový a najvyšší rad systému POHODA využíva naplno výhody technológie klient-server a databázy SQL. Ponúka nielen väčší výkon a bezpečnosť systému, spracovanie veľkého množstva údajov a súbežnú prácu väčšieho počtu užívateľov, ale aj rozširujúce funkcie z kategórie ERP systémov. Patrí medzi ne pokročilá definícia prístupových práv, veľká miera prispôsobenia potrebám užívateľov, vrátane možnosti pridávať do jednotlivých agend nové polia, vytvárať vlastné agendy a pod. POHODA E1 obsahuje celý rad rozšírených funkcií a možností predovšetkých v oblasti skladového hospodárstva. Toto všetko pri zachovaní intuitívneho ovládania, užívateľsky prívetivého prostredia a prístupnej ceny. Svojim riešením, ktoré naplno využíva výhody technológie klient-server, je systém POHODA E1 predurčený pre použitie v stredne veľkých a väčších spoločnostiach a pre náročnejších užívateľov.

Doplnky

POHODA terminal OKČítajte viac…
Homebanking+ pre Pohodu OKČítajte viac…

POHODA Start

Vyskúšajte si pohodu! Bezplatná POHODA Start umožňuje plnohodnotné účtovanie v rozsahu možností až po variant POHODA Komplet dovtedy, kým neprekročíte povolený počet záznamov. V prípade záujmu teda môžete začať účtovať naostro ihneď a to ZADARMO. Môžete si v kľude vyskúšať vedenie jednoduchého i podvojného účtovníctva a rozhodnúť sa, či je tento softvér vhodný pre plné nasadenie vo vašej firme. Po zakúpení akejkoľvek licencie je možné získané údaje preniesť a pokračovať bez obmedzenia.

Stiahnuť POHODA Start

Individuálne služby

K ekonomickému systému POHODA ponúkame celý rad služieb od prvotnej odbornej inštalácie, nastavenia a zaškolenia používateľov, až po špeciálne analýzy, konzultácie a riešenia šité na mieru. Podrobné informácie spolu s cenníkom a dodacími podmienkami nájdete v ponuke Služby pre vašu Pohodu.

Ako objednať?

Ekonomický a informačný systém POHODA dodáva firma STORMWARE s.r.o. Pred zaslaním záväznej objednávky odporúčame si stiahnuť softvér POHODA Start a vyskúšať, či bude zvolený variant vyhovovať vašim potrebám. V prípade produktov, ktoré štartovací balík neobsahuje (napr. POHODA SQL a E1), je možné si dohodnúť prezentáciu, alebo nám napíšte, aké máte požiadavky a očakávania od ekonomického systému, a my vám navrhneme najvhodnejšie riešenie.

Objednávky prijímame telefonicky alebo elektronickou poštou. Okrem špecifikácie objednaných produktov a služieb je nutné uviesť kompletné fakturačné a kontaktné údaje, miesto dodania, spôsob platby a požadovaný termín plnenia, prípadne viac alternatív. Niektorý z nich vám potvrdíme, alebo ponúkneme náhradný. Na základe prijatej objednávky bude uskutočnená predbežná kalkulácia na služby a vystaví sa zálohová faktúra, ktorú je nutné vopred uhradiť. V prípade osobného odberu je možné platiť aj v hotovosti. Konečná fakturácia bude zodpovedať rozsahu skutočne dodaných služieb a môže sa odlišovať od kalkulácie.